mandag 16. juni 2008

Sommerhilsen og klarinettsamspill

Når jeg kom på jobb idag stod det en stor flott gave til meg på skrivebordet.... Den var fra Henry som er en veldig god "venn av kontoret". Jeg ble kjempespent, men jeg klarte faktisk å la være å pakke opp før jeg kom hjem... Ikke værst, hva? :)) Her kan du se hva det var:

...en NYYYDELIG "Grand Cru"-bolle fra Rosendahl, Copenhagen. Den var bare så flott at den MÅTTE få hedersplassen på salongbordet med én gang.
Ifølge Henry var det bare en LITEN sommerhilsen, men da må jeg bare spørre hvordan de STORE sommerhilsnene er....???

I kvekd har vi vært på Klarinettsamspill på Kulturskolen. Maren spiller som kjent i skolekorpset og har sine induviduelløvelser der. Det var klarinettlæreren Britt som hadde samlet alle klarinett- og saksofonelevene sine til en, uformell, ekstraordinær samspillkveld for å si takk for seg for et år fremover. :( Hun har dessverre fått innvilget 1 års permisjon, men kommer forhåpentligvis tilbake etter det.

Alle ungene hadde valgt seg ut et musikkstykke som de skulle fremføre for foreldre, søsken og medelever.

Her er det Maren som fremfører sitt stykke - en Etyde (øvelse). Legg merke til vannet utenfor vinduet. Det er Drammensvelva. Ser ut som om vannet renner helt inntil vinduskarmen, men vi er faktisk i 2. etg.!

En kvartett bestående av de 4 eldste elevene. De to til venstre, Eline og Maria, går i korpset med Maren.

Ha en fortsatt fin mandagskveld du som leser dette!!

Klem!

PS. Nå er det bare 4 dager og noen timer igjen...... ;)


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails