tirsdag 14. april 2009

Middagstallerken - Etterlysning!!

Mine foreldre har dette nydelige middagsserviset fra Porsgrund Porselsen. Det er kjøpt engang på slutten av 70-tallet og er kjempelekkert. Dessverre kom vi i skade for å knuse en av middagstallerkene i påsken. Veldig ergelig siden serviset ellers er komplett til 12 personer med tillegg av mange flotte serveringsfat. Serviset har selvfølgelig gått ut av produksjon for mange år siden, men jeg tenkte jeg kunne høre med dere flotte bloggedamer om noen kanskje visste hvor det gikk an å få tak i en eller flere av disse tallerknene.

Så til deg som besøker bruktmarkeder, driver brukt-/gjenbruksforretning eller tilfeldigvis har en (eller fler) liggende hjemme du kan selge;
GI MEG BESKJED HVIS DU FINNER DET!!!

Værsåsnill....??

7 kommentarer:

Blå-hvit samlemani sa...

Det var en nydelig tallerken. Jeg har faktisk ikke sett den før...

Selv leter jeg etter et fat i Stavanger flint. Har du sjekket finn. no / qxl og ebay?

Nunne sa...

Skal vi bytte i ein sånn tallerken og den hvite tallerkenhylla di?

Nunne sa...

Ja, klart jeg tuller bare.
Vile bare høre om du var villig til å bytte bort hylla di. For da skulle jeg gjøre alt som sto i min makt for å finne en til deg. Kan ikke være bare muttern og fattren din som har en sånn, dte nekter jeg å tro!

Men, når du vil beholde hylla, så gidder jeg ikke sjekke tallerken, ikke uten at jeg bare faller over en...

Photo-Me-Life sa...

Heia, den jakka får du tak i på Høyer Sjølyst. Jeg har den på meg på jobb i dag, god og varm og ikke minst pen å se til:) Så vidunderlig med gode venner:)

Ute i dag er det fullstendig vinter å jeg kjenner jeg blir gal her jeg sitter. Tenkte jo bestille meg utestoler men man blir jo nesten oppgitt da man ser det bare laver ned ute og kulden tar en.

Besta sa...

Skal ha øynene åpne når jeg skal på loppis å pakke ut div neste fredag. Nunne kan bare komme på loppis for det er ofte vi har tallerkenhylle.

Silkepapir sa...

Så synd! Skal se etter en slik der jeg ferdes, den var virkelig nydelig.
Legger forresten link til deg på siden min også:)

God helg fra
Karianne

Min Verden sa...

Kan ikke hjelpe deg med tallerken. Det er jo ergelig når slikt skjer, men det er vel egentlig at såpass mange har overlevd siden 70-tallet? :) Takk for at du var med i trekningen min og vinneren er..... God helg. H.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails