torsdag 2. april 2009

Flere muffins

Nå er jeg skitt lei av å være i dårlig form!! Er hjemme på 3. dagen nå og det passer meg overhode ikke! Har derfor brukt litt tid ved symaskin igjen siden det ikke er stort jeg faktisk orker å gjøre, dessverre. Ganske frustrerende når man ser alt som skulle vært gjort. Uff, nei nå hørtes jeg skikkelig Klage-Guri ut, sorry, det var alldeles ikke meningen!! Gleder meg i hvertfall STORT over været og sola som stadig spiser mer av snøen her ute. Ser faktisk ut til at vi kan nyte en liten flik av terrassen i løpet av påsken. Det skal bli deilig! :) Disse muffinsene skal få et nytt hjem på lørdag og er laget i farger som passer inn på mottakerens kjøkken.

2 kommentarer:

Ragnhild S sa...

Heisann! Her har jeg ikke vært før! Så flotte muffins du har laget! Jeg har forsøkt meg på slike jeg også, men resultatet ble ikke i nærheten av bloggbart: bruker du oppskrift, eller syr du på frihånd? Jeg får til toppen, men ikke bunnen!
Ønsker deg en flott torsdag!
Klem fra Loppeline

Bianca sa...

Nydelige muffins du har laget!
Kjedelig å være syk ja, får håpe du snart blir bra så du kan komme ut å nyte det gode været :)
God bedring.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails