torsdag 25. september 2008

Skotips


Nå som høsten er her, kommer tiden for å rydde litt i skohylla i yttergangen. Sandaler og andre typiske sommersko skal ut og høst- og vinterskoene må komme fram. I den anledning har jeg lyst til å dele et lite tips med dere bloggere der ute.

I yttergangen har vi en skyvedørsgarderobe med en romslig hylle øverst. Den har jeg tatt i bruk til skohylle for de skoene som ikke er i daglig bruk; så som pensko, sommersko om vinteren og høst- og vintersko om sommeren. Skoene ligger plassert i hver sine skoesker og utenpå har jeg tapet på bilder av hvert skopar så det blir enkelt å finne tilbake til skoene hvis man skulle trenge dem.

GOD TORSDAGSKVELD!!

5 kommentarer:

Solveig sa...

Takk takk:) (for god bedrings kommentaren din) Så lurt! Kjempe smart når man har mange sko,eller bare en del sko i esker;)

ENGEL sa...

hei!malen til tilda hjertene er i tilda bøkene.litt vanskelig å få sendt over på mail,da jeg ikke har noen scanner. men sjekk på google etter mal til tilda og se om noe dukker opp!

silje-sin sa...

Det var jo et kjempesmart og praktisk system! Takk for tipset! Og takk for hilsen hos meg! Ønsker deg en flott helg:) klem fra silje.

♥ Stines hverdag sa...

Dette var jo kjempe smart!

Synnøve sa...

Så smart med bilder av skoene på eskene.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails