onsdag 19. november 2008

Julegavetips til små dukkemammaer

Tenkte jeg skulle drive litt egenreklame her på bloggen! :D

Som sikkert flere av dere vet, er min store hobby å strikke dukkeklær og da først og fremst til dukker i BabyBorn-størrelse (40-45 cm). Klærne annonserer jeg på finn.no (Se annonsen her.) og på min egen hjemmeside; www.mamut.net/hobbymix.

Dette er ypperlige julegaver (eller bursdagsgaver) til små dukkemammaer!!

Jeg har ikke prisene liggende på finn-annonsen, men du finner de på hjemmesiden. Der kan du også laste ned prislisten i PDF-format. Prisene inkluderer porto for forsendelse pr. brev ved forhåndsbetaling.

Håper du tar en titt innom!!

GOD ONSDAG!

PS.
Til dere som sendte hyggelige, omtenksomme kommentarer ang. Maren igår, kan jeg si at det går mye bedre idag. Hun sov det meste av gårsdagen etter skoletid og fikk i seg godt med middag. Det ble (heldigvis) bare med den ene gangen hun kastet opp. Jeg antar at det rett og slett skyldtes at hun hadde så veldig vondt at hun ble skikkelig kvalm. (Da er det vondt, da!) Hun har også sovet hele natten og idag er hun på beine igjen og tilbake på skolen.
Takk igjen for omtekskomme kommentarer!!

10 kommentarer:

Solveig sa...

Hei hei:)
Ja dette er supert tips til de med jenter,eller tantebarn;)

Desverre har jeg ingen søte små å kjøpe til. Bare små gutter her i familien... Kjedligere det,hehe!
(med tanke på gavene altså,så mye lettere til jenter;) Siden jeg vet hva de somregel liker)

Så godt at Maren er bedre da!
Er sikkert veldig ekkelt å se datteren sin så dårlig:S
Og man vil jo at de skal ha det kjempe godt hele tiden tenker jeg.

Ønsker deg en super dag:)

Nunne sa...

ANBEFALES PÅ DET VARMESTE, JA!
HILDE gjør et fantastisk fint arbeide, deter nydelig gjort alt jeg har kjøpt hos henne!
Små dukkemammaer blir henrykt over en sånn gave!
Godt at Maren er bra igjen!

God klem til begge jentene i Rådyrveien!

Anitas hus sa...

Hei,
Tusen takk for koselig bursdagshilsen jeg fikk fra deg.
Så flink du er da, som strikker for salg. Jeg strikket en del babyborntøy til datteren når hun var lita og hun ble alltid så glad for det. Så det er kjempe fin gave å gi bort.
Godt at datteren din er bedre da. Kunne nesten høres ut som ett migrene anfall...
Ønsker deg en fin dag!
Klem:O)

Christine Louise sa...

Tusen takk for gode ord på bloggen min.
Og jeg har dessverre ingen søte jenter å kjøpe dukkeklær til. Har bare en liten gutt på 4 år. Vet ikke helt hvordan han hadde likt å få dukkeklær ;)
Klem

Torilpia sa...

Så fint at Maren er på beina igjen .. da var det sikkert ikke noe smittsomt heller :o)

Baby-born-klær er jo veldig kjekt å få når man har en sånn da .. minstejenta mi har to (arvet begge fra storesøstrene) og dermed en masse klær. Men etter nøyere gjennomgang - var det jammen mye baby-klær istedenfor dukkeklær i de hyllene .. dette må jeg tenke litt på .. :o)

Ha en flott onsdagskveld -klem!

Anita sa...

hei hei, skriver her jeg - så ser du det;o).
Jeg vet nok ikke noe om hva som skjer i barnehagen utenom åpningstiden skjønner du (ihvertfall fint lite). Jeg bor nemlig ikke der oppe, men i Nedre Eiker. Men jeg trives veldig godt med å jobbe på Konnerud, og Nanna er en av mine kjempegode kolleger. Må jo fortelle henne at jeg har "møtt" deg på bloggen;o)
Kan jeg legge til siden din på bloggsiden min? Spør alltid først, jeg.
Ha det bra så lenge;o)

Christine Louise sa...

Tusen takk for koselig innlegg. Og jammen skal jeg ta og kikke etter den symaskinen du anbefaler ;)
Det ligger en utfordring til deg på bloggen min. Håper du tar den. Klem

Solveig sa...

Hei igjen:)
Glemte jo å si sist at du er fantastisk flink til å strikke!
Har sett en del av dine arbeid:)

Så gøy at du har like brikker da..
Lurt å spare på bordet ja,for søl og det meste:)
Så holder det seg fint lenge.

Ønsker deg en super dag:):)

Solveig sa...

Ta deg en tur hos meg;)
Jeg har noe til deg.

Ønsker deg ei super helg:)

Solveig sa...

Bare hyggelig å gi en award:)
Du fortjener virkelig en og!

Ja det blir mye selskap og kake når 3 søstre har bursdag med 4 dager imellom meg og de to. Min mormor hadde midt imellom oss igjen;) Så det er litt spesiellt.

Snart kommer filmen du sårt venter på og;)
Da blir det gøy å sette på den!

Ønsker deg ei super helg:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails