søndag 4. januar 2009

Slutt på slaraffenlivet!

Så var siste feriedag straks over og vi er tilbake til full jobb, skole og diverse fritidsaktiviteter igjen. Denne ferien har gått urovekkende fort. Har bare kost og godtet oss hele tiden og i morgen er det altså slutt på slaraffenlivet og tilbake til virkeligheten... Sukk!

Som dere ser har jeg endret mal på bloggen i kveld. Er ikke sikker på om jeg kommer til å beholde den sånn, men syns det var artig å prøve en annen mal nå. Har litt lyst på et eget bilde øverst på siden, men har ikke helt satt meg inn i hvordan det gjøres. Noen som vet? Også hadde jeg lyst på 3 kolonner, men vet ikke om jeg tør. Har forstått at det er ganske mye pes å få til.

Nå skal vi kose oss litt med en kopp te og grove rundstykker jeg bakte tidligere idag.

Mmmmmm!!!

Ha ei trivelig uke alle sammen!

5 kommentarer:

prinsesselinn sa...

hei på deg , kan kanskje hjelpe deg med den headeren.
hvis du vil kan du laste ned et program som heter photoscape på
www.photoscape.org.
der kan du leke deg med bilder og dette skrift oppå og sånn.
( se min blogg. )
programmet er gratis.
så lagrer du de tingene du lager og så kan du bare laste de inn på bloggen din øverst der som du har skriften din.
:-)
håper du lykkes.
klem

prinsesselinn sa...

har forresten lagt igjen en liten hilsen på din datters side også;-)
søt blogg.

Surlands Jem sa...

Hei:-)
Hvis ikke du laster ned photoscape kan du legge inn bilde når du redigerer overskriften under "tilpass".
men....hvor finner du f.eks hvor mange besøkende i dag, nå osv??

Nunne sa...

Artig å endre på ting, artig å ommøblere stua også...
Så bare lek deg du, til du blir fornøyd.
Vi er fornøyd bare v får holde kontakt med DEG!!!

God ny uke!
Klemmer fra meg..

Hilsen fra landet sa...

Ang bilde i headingen er det bare å gå inn på innstillinger og legge et bilde "bak" teksten om man ønsker det. Veldig enkelt.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails