onsdag 17. juni 2009

Pakke i posten! :D

I går kom premien jeg var så heldig å vinne hos Heidis Kreative Sider og som seg hør og bør her i Blogglandia måtte den selvfølgelig dokumenteres i form av fotografering.

Spennende boblekonvolutt…
IMG_4053 IMG_4054
Nydelig innakking i (hjemmelaget?) tyllpose og søtt Tilda-kort…
IMG_4056 
Kjempeflotte maskemarkører!!

Har lenge hatt lyst på slike maskemarkører, men ikke funnet noen i strikkebutikkene i nærheten. Syns de piffer opp strikketøyet veldig. Nå gleder jeg meg til å ta de i bruk.

Tusen, tusen takk Heidi for super premie!!

Så ønsker jeg alle som er innom en riktig flott dag! - Sola skinner og det er lovet supert vær idag!
Signatur

4 kommentarer:

Nunne sa...

Det må jeg si! Fru Johansen var skikkelig heldig. Alltid kjekt med en sånn sak.... du må bare henge i nå, med strikkepinnene...

God onsdag... her vaskes det idag.
men først kaffe, vet du :)
Klem fra Nunne.

Lindas hus sa...

Så heldig du var. Har aldri sett sånne før jeg, men fine var dem!Ha en fin kveld:O)Klem

http://kalimerablogg.blogspot.com/ sa...

Heisann, artig å se at du også blogger om unger og fotball. Mine er også aktive spillere, og mannen min er trener og jeg lagleder... så vi har nok å henge fingrene i.
Ønsker deg og dine en riktig god helg.
Hilsen Helen

Heidi sa...

Koselig å se at maskemarkørene har kommet fram! Posen er forresten kjøpt ferdig laget på Panduro. Men planen er etterhvert å lage dem selv :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails