mandag 21. september 2009

Tusen takk, Line!

Heldige meg! Da jeg kom hjem fra jobb idag tøyt det en laaang pakke ut av postkassa vår (enda vår er av den store, grønne typen).IMG_4350 
Det viste seg å være premien fra Line med bloggen
Kvardagsliv i Storemyra som hadde landet. Nydelig innpakking i grønt og rosa og et flott hjemmelaget kort med koselig hilsen. :)
IMG_4352Flott løper og en laaang telysestake med ikke mindre enn 12 telys! Wow! Hvordan vet du egentlig hva jeg liker, Line?? Jeg bare spør…??
IMG_4355Måtte bare prøve ut lysestaken nå i kveld på peisen og den passet jo bare helt perfekt der, men kanskje jeg finner en enda flottere plass til den etterhvert?

Har dessverre ikke hatt tid til å stæsje salongbordet og lagt på duken der ennå siden jeg har vært på foreldremøte på skolen i hele kveld, men jeg lover – duken skal på plass så snart som råd er.

Tusen mange takk, Line! Den premien var bare helt super!

Signatur 

3 kommentarer:

Lindas hus sa...

Så heldig du har vært. Og den telysestaken passet jo perfekt på peisen! Ha en kjempe fin uke snuppa!Stor klem fra Linda

Christina Mari sa...

Kjempe flott blogg,å kjempe fin gave. Heldig! :)
Ha en finfin kveld vidre.
Klem Christina :)

Unknown sa...

Så kjekt at det fallt i smak, Hilde:0)
Har jo snoka litt i bloggen din, men ein er likevel aldri heilt sikker på korleis ein treff mottakaren...
Deilig med masse telyskos framover no når kveldane vert mørkare og mørkare, he he.
Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails