fredag 23. oktober 2009

Glimt fra konserten, pakke i posten og award

Tenkte først å vise dere noen bilder fra konserten på onsdag. Må bare si at den var bare kjempeartig! Solistene, Andreas Harket, Lise Bratsberg og Maria S. Johansen sang bare helt fantastisk. Her kunne vi virkelig ta turen tilbake til 70-tallet. :)
page2 Noen av pappaene hadde kledd seg ut som gruppen Village People og danset til låta YMCA med egenkomponert korreografi. Herlig! :D

På onsdag dukket det opp en pakke i posten. Det var en trøstepremie jeg var så heldig å vinne hos Monaslykkebo.
pageNydelig vintagekort fulge med den koselig innpakkede pakken. Inni var det et nydelig armbånd, dekorhjerte, vintage kjøleskapsmagnet og en flott, hjerteformet kortholder. Et lite visittkort fra Nitsirkna fulgte også med så jeg antar at premien er handlet inn der. Tusen, tusen takk, Mona! :)

Har også vært så heldig å bli tildelt en Award fra
denne koselige damen.
Award14 Må selvfølgellig skynde meg å sende den tilbake til Linda som har blitt et kjempekoselig bekjentskap her i bloggverden og som stadig er innom siden min – og jeg hennes, selvfølgelig! :) Tusen takk, Linda!

Sender den videre til disse:
Kalimera Blogg
Monaslykkebo
Jeanettes Hverdag

Rett og slett av den grunn at de fortjener det! :)

Er hjemme fra jobb idag. Har vondt i magen og føler meg skikkelig tufs etter utallige toalettbesøk på morgenen. (Trenger vel kanskje ikke gå mer i detalj?) Får håpe det kommer seg ganske kjapt – er jo tross alt fredag og straks helg.

God helg, folkens!

Signatur

2 kommentarer:

Helen sa...

Heisann, flott trøstepremie du har fått deg da, og tusen takk for flott award, den satte jeg pris på kan du vite.
Ikke noe kjekt å være syk (og nei du trenger ikke å gå i detaljer, hehe) Gooood bedringsklem til deg.

Lindas hus sa...

Så ut som en herlig og morsom konsert! Og så flott trøstepremie du har fått deg! Og tusen takk for at du sender den tilbake;) Ønsker deg i hvertfall god bedring snuppa! Kos deg masse med familien i helgen. Klem fra meg

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails