torsdag 23. september 2010

Nytt kjøkkenbord

En kort tur innom for å vise dere mitt siste prosjekt – kjøkkenbordet. :)
Bordet har jeg hatt i 20 år og det burde sikkert vært byttet ut for lenge siden, men jeg har ikke klart å finne noe annet som både ser bedre ut og som passer bedre inn så da ble det å oppgradere det man har.

Først et før-bilde selvføgelig… (Bildet er tatt i julen ‘08)
Img_3115Kanskje ikke så lett å se, men bordplata bar sterkt preg av både gaffelmerker (!!), flere varmeskjolder og andre merker etter både ungene og oss selv. Den ble derfor sendt bort til en møbelsnekker som pusset og lakkerte den for oss for en hyggelig pris. :)
DSC00292 
“Understellet” har jeg malt med Lady Interiør Tre (vannbasert) 40 glans i fargen Latte.
IMG_4968 IMG_4969
Og sånn ble resultatet. Putene kjøpte jeg på Ikea for en stund siden. Ikke den mest praktiske fargen har jeg funnet ut, men fine er de nå likevel. :)

Planen er å etterhvert male brystningen på veggene også, men det er alt for mye annet som står foran i køen av prosjekter så det får komme ved en senere anledning.

God helg og takk for at du stakk innom! :)

Signatur

5 kommentarer:

nr14 sa...

Fin forvandling:)

Lena sa...

Mye lysere og myyye finere nå! Og så ble det fint at det ikke ble hel-hvitt!


God helg!

Astrid Marie Vie sa...

Heihei
Takk for rosetipset! Det treng eg, har drept fleire roser etter det innlegget :-S
Men neste gang skal eg følge dine råd =)
Ønsker deg ein fin søndagskveld.
*klem Astrid*

Timotei sa...

Så fint det ble! Vi skal også pusse opp kjøkkenbordet vårt. Må bare mote meg opp til jobben først...Jeg vil mye heller sy!

Lykkehuset sa...

Det ble fint!! Tenker på det samme her. Fullt av riper og GAFFELmerker dette bordet ja.. Kan du skjønne? GOD HELG!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails