onsdag 19. januar 2011

Hallo igjen og Ipod-veske

Så var vi plutselig godt ut i Januar allerede og blogginnleggene fra meg har (som vanlig) glimret med sine fravær… Forvirret smilefjes Kan dere skjønne at det skal være så vanskelig å få lagt inn et innlegg i ny og ne…?? Neinei…jaja…. Smilefjes

I går kveld blåste jeg støv av symaskinen min og ristet litt rundt på “de små grå”. Maren fikk nemlig Ipod Touch 4 til jul og sammen kom vi fram til at ei veske/futteral hadde vært sundt for den siden den som oftest er å finne i lomma på boblejakka i godt selskap med både mobiltelefon, nøkler, penger og annet stæsj som 12-åringer bærer rundt på.

page

Jeg hadde ingen mønster å gå etter, men fant et bilde på nettet av ei veske som ligna litt. Jeg sydde den i sort bomullslerret og fôret med tynt, rutetet flannellstoff. (Det rutete stoffet fremkommer visst veldig dårlig på bildene.) Også har den fått trykknapp og monogram-M strykemerke.

Syns den blei fælt så fin jeg, og det gjorde jammen meg mottakeren også. Smilefjes Den var ganske artig å sy, så man skal slettes ikke se bort fra et det kommer noen eksemplarer flyvende over til Bloggshop’en min også etterhvert.

Fortsatt fin onsdagskveld!
Signatur

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails