søndag 26. oktober 2008

Jippi! Utmerkelse!

Jeg har vært så heldig å få en utmerkelse (award) fra Solveig - Min Verden idag.
Det var bare såååå kooooselig! Tusen, tusen takk, Solveig!

Er den ikke fin, kanskje?

Jeg har lyst til å gi den videre til disse:

1. Nunne i Bestemors Hobbyblogg fordi hun er ei fantastisk dame og var den der ute i Blogglandia som fikk meg til å starte hele bloggingen.

2. Astrid i Fjordheim rett og slett fordi hun er den 3. mest kommenterende på min blogg. Setter utrolig pris på det, Astrid! :)

Og til dere andre.... Jeg stortrives når jeg får kommentarer på det jeg skriver!!!

Ønsker dere alle i Blogglandia ei flott uke!

7 kommentarer:

Fjordheim sa...

GFørst, gratulerer med awarden. Og så- Tusen takk for at du vil dele den med meg. Syns ikke jeg får kommentert så mye jeg gjerne vil. Tiden strekker ikke til. Men jeg syns jo selv at det er koselig å få kommetarer å da må en jo kommentere noe selv også.
Ha ei flott uke :)

Synnøve sa...

Gratulerer med awarder.
tusen takk for kommentarer på bloggen min.
Ha en fin mandag

Nunne sa...

Du min snlle Hildemor,
som i skjønne Drammen bor.
Her har jeg award i vente
endelig så skal jeg hente
denne flotte saken din
lim den inn på siden min!
Tenk at jeg fikk frista deg
til å starte "Rådyrvei"
Jeg vil takke først, og bukke
du som strikker til min dukke,
fine, gode, varme klær
sånn at ingen fryser her.
Dukkemor og Bamsegutt
sender deg en stor salutt.
Tusen takk for fine ord,
og en klem til Hildemor!

Huset på kollen sa...

Hei,
Gratulerer med award, og takk for hilsen. Den pizzaen er superenkel, i tillegg til supergod: Fyllet er 1 boks creme fraiche blandet med 1 pose revet ost, ha i litt pepper og smør utover en pizzabunn. Dekkes så med westafaler, og vips inni ovnen!

Torilpia sa...

Gratulerer med award og takk for koselig kommentar inne hos meg :o)

Var ikke mamma-mia en flott film??
Gleder meg til den kommer på dvd.

Må være tøft å leve med ANK - tror innimellom jeg har et snev jeg også .. men er nok bare hjernestress .. :o)

Ha ei god tirsdagsnatt og ei fortsatt fin uke - klem fra meg!

Solveig sa...

Awarden fortjente du:)
Så koslig at du og Maren var innom en italiensk restaurant og koste dere! Godt å gjøre noe slikt:)

Ha ei fortsatt fin uke;)

Anitas hus sa...

Gratulerer med award, morsomt bildet, hehe...
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.
Ha en flott dag!
Klem:O)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails