torsdag 30. oktober 2008

One for the ladies

Jeg hadde utfordret min mann til å ta sin del av husarbeidet, og dermed bestemte han seg for å vaske T-skjorta si selv. Han hadde vært i vaskerommet i ca. to sekunder da han ropte: 'Hvilket program skal jeg bruke?' 'Det kommer litt an på', svarte jeg. 'Hva står det på T-skjorta?' 'Manchester United', svarte han.
Og de sier at blondiner er dumme...

--o--o--

Et par ligger i senga Mannen sier:'Jeg skal gjøre deg til verdens lykkeligste kvinne!'
Hun svarer: 'Jeg kommer til å savne deg…'

--o--o--

'Det er altfor varmt til å ha klær på i dag' sier Erik idet han kommer ut av dusjen, 'kjære, hva tror du naboene ville tro hvis jeg klippet plenen naken?' 'At jeg tok deg for pengenes skyld', svarte hun…

--o--o--

Q: Hva kaller du en intelligent, kjekk og følsom mann?
A: Et rykte…

--o--o--

Kjære Gud, jeg ber om visdom til å forstå min mann, kjærlighet til å tilgi ham, og tålmodighet til å tåle hans skiftende humør. For du vet det, Gud, at hvis jeg ber om styrke, kommer jeg til å slå ham i hjel!
AMEN

--o--o--

Q: Hvorfor sutrer små gutter?
A: De trener for å bli menn.

--o--o--

Q: Hva betyr det når det ligger en mann i sengen din og gisper etter luft og sier navnet ditt?
A: Du holdt ikke puta lenge nok.

--o--o--

Q: Hvordan unngår du at din mann leser mailen din?
A: Du endrer 'Innboks' til 'Bruksansvisning...



GOD TORSDAG!!

2 kommentarer:

Solveig sa...

Hehe:)
Her fikk jeg meg en god latter ja!!
Mannfolk og vaskemaskiner:P
Bra den med å endre innboks til bruksanvisning, det leser de fleste mannfolk aldri! Skjønner ikke det..

Ha en kjempe fin dag;)

Nunne sa...

Du Hilde, du Hilde.
Du har mang en artig sak på bloggen din... jeg har sittet her og humra med meg sjøl....
Får ha høytlesning når han kjem heim!

God kveld til deg!
Klemmmz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails