tirsdag 16. desember 2008

Julebakst

I kveld har jeg bakt Tebrød. Var egentlig ment som en test siden det er ørten år siden jeg gjorde det. Har allerede smakt på de så nå spørs det om jeg klarer å holde fingrene ute av boksen HELT til jul... Hmmm.... (Ja, jeg vet at de skulle vært skråkuttet...)

Pleier egentlig ikke å bake noe særlig jeg, for jeg pleier å få fyllt opp kakeboksene med det jeg trenger hos Mamma. Kjekt og greit sånn, ikke sant?? ;). Hun fyller opp bokser hos Broderen og familien også. - Snille mamma'n vår!

PS. Blei visst 3 innlegg idag det... Jaja, pytt'sann!

3 kommentarer:

Mormor sa...

Jeg skal si du er produktiv på blogg fronten om dagen. Har ledd godt av av historiene dine. Eller ser det ut som du er godt i rute til jul med både det ene og det andre.

Nunne sa...

Har du ei sånn mamma? Som fyller opp kakeboksene dine? Merkelig mamma må jeg si.... :)))))))))))

Du er flink å lage nye innlegg... jeg har hatt så mye besøk at blogginga har blitt bare på kveldene etterat alle har vært i seng... ikke mye å skryte av. Men det er artig å få førjulsbesøk. Må har jeg nettopp fulgt ei venninne på bussen. Ho har vært siden søndag og reiser videre til Sverige idag, til sønnen sin. Idag kommer brodern fra Arendal, så nå skal jeg skifte på senga på gjesterommet....
Ellers skal jeg en tur til mamma og spise litt mandariner og smågodt ilag med henne... Ingen barn her idag, så da skal jeg nytte sjansen..
Ønsker alt godt! Klemmmer..

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Ser skikkelig godt ut :) Lukter det nesten heilt hit.. :) NAM :) ha ei herlig førjulstid :) Godklem :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails