torsdag 28. mai 2009

I mangel av…

noe interiørmessig å blogge om, tenkte jeg at jeg kunne vise litt av sommerblomstene våre. Var akkurat avgårde på gartneriet og kjøpte en veggkrok til en Lubelia-ampel jeg kjøpte på Mester Grønn for et par dager siden for kun 100,-. (Bildet øverste til høyre.) Fikk Jan til å skru den opp på veggen ved terrassen med en gang. Koselig med litt blomster der også. Får bare håpe den vil trives der for det er midt i solsteika. Har sola på terrassen fra tidlig formiddag til den går ned ganske sent på kvelden. Klarte selvfølgelig ikke å la være å ta med litt ekstra fra gartneriet også, så det ble med et par lilla “hengeplanter” til å ha i veggamplene ved inngangsdøren. De ser litt slappe ut nå rett etter planting, men det regner jeg med at kommer seg etterhvert.
Hagen 28-05-2009 I morgen kveld blir det Hurramegrundtoghælaitaket igjen. Da er det nemlig ny mammafest for korpsmammaene. Denne gangen skal vi ha pysjamasparty..(!) og det skal serveres spekekemat – nam-nam! (Drikke ordner vi selv…kremt) Gleder meg masse. Blir nok kjempeartig kjenner jeg det rett.

Tjallabais!!

Signatur

Oisann! Ble visst 2 innlegg på rappen dette jo…! ;)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails