søndag 15. november 2009

Jentenes juleklær

Etter bursdagen på Lekeland igår hadde Maren og jeg en liten jentetur på Gulskogen Senter i forbindelse med at Maren skulle klippe håret. Dermed ble også juleklærne våre kjøpt inn…

Ingen tvil om at jenta vår er i ferd med å bli dame. Sjekk bare denne lekre kjolen hun valge:

Det fremgår ikke så godt av bildet, men den er altså sort med masse sølvglitter på. Nyyyydelig!!!


Jeg klarer liksom aldri helt å finne kjole som jeg både kler og liker så mitt valg ble denne sorte tunikaen. Lekker den også, syns jeg.


Idag er det ryddedag i heimen også skal jeg se om jeg får tid til å sy litt mer på en Tilda Nissejente som jeg har i bestilling.

Så ønsker jeg alle en riktig flott søndag!!
Signatur

Bildene er lånt fra www.kappahl.no

5 kommentarer:

Anita sa...

Kjempeflotte begge to. Hvilken butikk kjøpte dere dem på?
Tilda Nissejente trives godt her på Steinberg;)
Ha ei flott uke!

klem

Anita sa...

Husker hvordan det var når jentene mine var sånn "midt-imellom" når det gjaldt størrelser på klær og sko. Ikke alltid like enkelt;)

Torilpia sa...

Juleklær har vi ikke tenkt så mye på her i huset. Skjønt nissekjole og lue er innkjøpt til nissefest i barnehagen :o)

Nydelig kjole jenta di har valgt seg ut. Tunikaen din er også flott - jeg har også gått til anskaffelse av den .. :o) Men regner med det blir kjole til jul.

Ha ei topp ny uke - klem!

My home is my Castle sa...

Heia :)
Så moro at vil være med åp trekning inne hos meg :)
Både kjolen og tunikaen var nyyydelige :)

Ha en fin dag
Klem,Kari

Photo-Me-Life sa...

Dem var kjempefine begge to. Jeg elsker jo kjoler å den kjolen skulle jeg gjerne hatt:)

Ja jeg er så glad for at jeg slapp å krangle, at de rett og slett bare sa vi sender deg en ny...Litt greit at ting er 100% iorden da man kjøper noe så viktig som tross alt koster noen kroner.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails