onsdag 4. november 2009

Tusen takk!

For alle hyggelige hilsninger både her på bloggen og på Facebook igår. Virkelig koselig! :D

syk Idag blir deg hjemmedag på både Maren, Even og jeg. Alle føler vi oss uvel og kvalme. Maren begynte allerede igår etter skolen med hodepine og kvalme og måtte droppe både håndball og korpsøvelsen. Håper dette bare ikke er starten på svineriet, men at det “bare” er noe annet som har inntatt Rådyrheimen.

Ungene har inntatt TV-posisjon, men siden jeg ikke er fan av å sitte å se tegnefilmer hele dagen har jeg tenkt å prøve meg litt foran symaskinen hvis formen tillater.

Time will show!

Ha en fin dag alle sammen!
Signatur

1 kommentar:

Lindas hus sa...

Hei snuppa! Huff da, god bedring til dere alle!!! Varm klem fra meg

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails