lørdag 21. februar 2009

Noen som trenger et par barnevotter??

Img_3533 Jeg har strikket et par rosa votter som skulle være til Maren, men dessverre tovet jeg de for godt så de ble alt for små. De er strikket i garnet Rosendahl fra Nille (Gjestal). De er ca. 17 cm lange, diameter over håndflaten og ved håndleddet er ca. 7,5-8 cm. Tommelen er ca. 4 cm. lang. Tror de kan passe til ei lita jente på rund året?

Syns det er litt galt å bare kaste de, så hvis noen kan ha glede av disse er det bare å sende meg en mail med adressen. Du skal få de gratis!

Førstamann til mølla! :D

PS. Har allerede strikket nye votter til Maren. Spennende å se om jeg fikser tovingen denne gangen… :P

Oppdatering 23.02.09 kl 18:20
Da er vottene på vei til lille Ihne…

2 kommentarer:

Anonym sa...

Send dem til ei lita søt prinsesse som heter Ihne, du!
Kjenner mamman hennes. Sender adressen på sms.
ARTIG at DU kunne gjøre en sånn bommert, du som er så flink. Den vaskemaskinen kan servere så mye rart etter vask... :)
Klemmmmmz

Nunne sa...

Jaja, det var no egentlig JEG som skrev det første, men så hadde ikke vikveien logga av :))
Men, det er samme gjengen...

God helg. Du ser hvor jeg er....
Vi misunner dere all snøen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails