lørdag 21. november 2009

Maren Sydame – Har jeg fått konkurranse?

IMG_4531B

Maren ble med meg en tur på Stoff og Stil på torsdag kveld. Jeg trengte å fylle opp litt i stofflageret og Maren fikk også lyst på litt stoff så hun også kunne prøve seg litt ved symaskinen. Hun valgte et nydelig småblomstrete bomullstoff i lillatoner med matchende ensfarget lilla bomullstoff. Målet var visst noen stoffposer til oppbevaring av ting og tang.
 
IMG_4526B
Vel hjemme igjen fant jeg fram denne kjekke videoen som Ida med den flotte bloggen Put it in a box har laget. Så med symaskin og bærbar PC på kjøkkenbordet var Maren klar. Bittelitt veiledning underveis på den første posen var alt som skulle til og dermed var produksjonen igang.



Voila!!
IMG_4530B 
Nydelige stoffposer som kan fylles med hva man måtte ønske.

Nå har det seg sånn at, ifølge syersken, passer ikke fargevalget på disse stoffposene inn i interiøret på rommet så disse stoffposene er ment for salg i Mammas
blogshop.

Den ferske produsenten er allerede nesten tom for stoffer så det spørs om ikke jeg blir beordret på ny runde hos Stoff og Stil idag?

God lørdag! :D

Signatur 

7 kommentarer:

torleif ann karin sa...

Hei og takk for koselig komentar.
Ja min søster skal ha de Tildaene, men hun sitter ikke så ofte på nett, og mulig jeg ga deg feil mail adr. her er den en gang til tone-lise@hotmail.com
Og så skal jeg gi beskjed i tillegg, så hører du snart fra meg.....eller henne.
Ha en fin lørdagskveld.
Klem Ann<3

Lindas hus sa...

Som mor som datter;) Kjempe flink er hun og hun har vel en kjempe flink lærer også;) Ha en fin kveld med familien. Klem

Torilpia sa...

Wow .. så flink da .. :o)

Må sjekke den videoen .. hehe ..

Ha en fin lørdagskveld - klem!!

Mormor sa...

Du store min, det må jeg si var en lett lært dame. Mulig hun har fått det inn med morsmelken eller noe, fine var de i alle fall. Jeg misunner dere som har Stoff og Stil i nærheten, noen og hver kan jo få lyst til å sy når en kommer dit. Ha en fin helg !

Snella sa...

Ingenting er som en tur på Stoff og stil, jeg kommer alltid hjem med mer enn jeg hadde tenkt! Kjempefin "førstereis"-pose:)Ha en fin dag!

Anitas hus sa...

Hei!
Tusen takk for bursdagshilsen!
Her ser det virkelig ut til at du har fått en stor konkurrent ja;)
Hils og si at posene var nydelig, kjempeflink har hun vært.
Skulle vært på stoff & stil en dag jeg også, får ta det i kombinasjon med en ikea tur;)
Ha en fin søndag!
Klem, Anita:O)

Lillan sa...

Heisann

det er ingen andre som synes siden min er treig og jeg selv har heller ingen problemer med å komme inn..håper det blir bedre etterhvert.

ha en ny flott uke:)

klem fra Lillan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails