mandag 23. februar 2009

Heldige meg! :D

Jeg ELSKER overraskelser! (Av det positive slaget, må vite!)
Da jeg kom hjem fra jobb idag lå det en STOR hvit boblekonvolutt i postkassa!! Wow!! Den var til MEG!!! Tjihi!!
Skynda meg inn for å åpne den. Glemt var både sultne unger som ventet hjemme og middagen som skulle lages. Her måtte det åpnes – FORT!!
(Nemlig ikke hver dag det dukker opp annet en regninger i den postkassa!)
Du STOOORE tid! Nedi konvolutten lå et FANTASTISK flott armbånd (helt meg), deilig Twix-sjokolade (Namnam!) og et koselig “Parental Pledge” som jeg skal finne en verdig plass til. Foreløpig er det plassert på kjøleskapet, men med fare for at det skal gå i stykker der, må jeg nok finne et trygere sted. :D

Thank YouTusen, tusen takk, Vikveien!!
Dette var virkelig KJEMPEKOSELIG gjort!!
(Blir nesten rørt av dette, jeg!) Tusen takk, igjen!!



IMG_3547 Så til dere som lurer på hvordan det har gått med tove-votte-forsøk nr. 2. Her er resultatet etter 2 ganger i vaskemaskin på 30 gr. finvask og litt grønnsåpe. 1. gang alene og 2. gang sammen med et lite håndkle. PERFEKT om jeg får si det selv. Hihi! Passe store og deilig og myke…


HA EI SUUUPER UKE!!

6 kommentarer:

Nunne sa...

Ja, det er NOEN som er heldig!
Men, jeg syns Ihne var heldig, jeg. Ho er så søt, du har sikkert sett på inne hos Vikveien. De har blogg sjøl, Forustroillan.... bare se du. Kjempsnilt av deg og Maren og bare GI dem vekk....

God kveld til deg... NÅ SNØR DET HER! JIPPI! Klem fra Nunne.

Nunne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anita sa...

Så gøy med overraskelse istedet for regning i posten!
Ha ei flott uke

klem

Anonym sa...

Skulle bare mangle!!
Ha en fin kveld!
Hilsen fra Vikveien, og Nunne som sitter i Vikveiens sofa.

Photo-Me-Life sa...

Så gøy med overraskelser i posten:) Kan redde hele dagen det. Jeg koser meg på jobb, trives utrolig godt. Har jo bare vært her noen dager men jeg merker allerede at dette er en veldig veldig fin plass å jobbe.
Når det kommer til konkurransedelen får jeg dårlig samvittighet. Jeg skulle jo ønske at alle vant...men desverre:( snufs

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan ! Så flotte vottene ble, tovete votter er tingen, varme og gode.Har faktisk ikke tovet noe siden Blånisseluene var på topp, noen år siden det nå :o)
Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails