fredag 6. februar 2009

Sæby, Danmark – Here we come!

Så var det klappet og klart for den årlige korpsturen til Sæby Sæby 2007 og 2008 igjen. Kofferter er pakket, soveposer er funnet fram og det meste er klart for avreise 16:15 med buss fra skolen idag. Har tatt meg fri fra kl 11:30 idag så det er en kort og hektisk dag her. (Men et lite innlegg må man jo ta seg tid til, ikke sant?? Hehe!) Vi skal overnatte på en skole som ligger rett ved siden av Sæby Fritidscenter. Det er kun norske musikanter fra Buskerud som skal delta og i år er det påmeldt ca. 600 stykker! Vi er tilbake ved 23-tiden søndag kveld. Dette skal bli gøy!! :D

Da ønsker jeg bare alle mine gode venner der ute en riktig GOD HELG også blogges vi igjen til uka!


Sjallabais!!

(Bildene er hentet fra turene i 2007 og 2008.)

3 kommentarer:

Solveig sa...

HEi hei:)
så utrolig gøy da!
Jeg har vært i Sæby selv,nydelig by. Og lekker strand;)
Dere får det kjempe fint skjønner jeg:) Gøy for ungene dette da!

Kos dere masse!!!
Klem:)

Anita sa...

Håper dere koser dere. Eldste datteren min har vært der før, når hun spilte i Krokstad skolekorps. Tror hun syntes det var flott:o)

klem

♥ Stines hverdag sa...

Håper dere har hatt en fin helg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails