torsdag 26. februar 2009

Hjemmedag og ny sy-/hobbykrok

Måtte bli hjemme idag fordi Even var så uheldig å ramle ned trappa idag tidlig. Stakkars, slo seg skikkelig i halebeinet og fikk en solid rift i låret. (Sov i bare trusa!) Tross alt gikk det ganske bra, men det er ikke noe særlig å være i full aktivitet på SFO idag da. (Det er vinterferie her så derfor ingen skole.)

IMG_3550 Img_3551

Jeg benytter tiden til å pusle litt rundt her. Har endelig fått hengt opp speilen vi fikk av min niese til jul. Den er fra BlackDesign og jeg synes den passet veldig godt over sjenken i stua. Har også endelig fått hengt opp førsteklassebildene av ungene i hjørnet over sofaen. Hadde annen ramme til Marens tidligere, men den var ikke å få tak i lik lenger. Kjøpte derfor en slik dobbelramme fra  BlackDesign (den også).

IMG_3553 Ellers holder vi stadig på med å fikse det gamle rommet til Maren som skal bli kombinert TV-stue (til ungene), datarom og sy-/hobbyrom. Det er ikke så veldig stort rom, men jeg tror det blir bra når vi bare engang blir ferdig. (Mangler fortsatt å male balkongdøren, montere gerikter, taklister og gardinene. Også taklyset, da…)  Har i hvertfall fått på plass sy-/hobbykroken min, men tror jeg vil ha en hylle over skrivebordet til dill og dall. Har tenkt litt på
Billy vegghylle, men er litt usikker på om den blir for stor. Hva synes dere?

Nå tenkte jeg vi skulle bake oss noen boller (siden vi ikke fikk tid til Fastelavn), også får jeg vel gå løs på badet. Det ser jammen ut som om det er på tide igjen, gitt!!… Kremt…

Ha en strååålende torsdag!!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails