søndag 14. september 2008

Seminar, baking og bursdager

Kjevle,...

...pensle,...

...rulle,...

....sette på brett og steke,...

...FERDIG!!

Så var helga over og det blir ny uke igjen. Utrolig hvor fort helgene går, spesielt når man har fullt program...

Maren har vært på korpsseminar (et samarbeidsprosjekt mellom 5 av korpsene her i byen) nede i byen hele helgen. Even og jeg bakte kanelsnurrer fredag kveld som vi skulle ha med til bursdagen til Fars (min pappas) bursdag i kveld. Lørdag var det shopping av litt klær og bursdagsgave til Farmor (min Svigermor) og videre i hennes bursdagsselskap igår kveld.
I ettermiddag var det konsert med korpsene og etterpå, som sagt, bursdagsselskap for Far.
I skrivende stund står også Jan nå nede i garasjen og maler siste strøk på et par hyller som skal inn i skyvedørsgarderoben vi har satt opp på soverommet.

Hvor ble helgen av..??

Nå skal jeg meske meg litt foran PC'n tilkoblet TV'n, gå inn på nrk.no og se kveldens episode av Himmelblå....

Fra konserten. Korpsene ble delt i 2 grupper; barneskolenivå og ungdomsskole-/videregåendenivå. Dette er barneskolemusikantene. Maren sitter i første rekke som nr. 5 fra venstre (rett bak dirigentens notestativ).

HA EI FIN UKE, ALLESAMMEN!!

1 kommentar:

ENGEL sa...

bor du i nordtrøndelag?for vi har rådyrveien her og!!!koselig blogg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails