fredag 6. mars 2009

…og i dag kom altså resten ned…

Døra er inn til høyre bak Maren Utsikt fra gangen
Hihi! Ja, sånn så det altså ut da vi kom hjem i ettermiddag. (Even og Maren poserer villig for mobilfotografen og syns det hele er ganske morsomt og spennende.) Nå har vi altså fått “tonnevis” med snø fra taket også rett foran inngangsdøren så noe besøk blir det vel neppe på oss i kveld…*ler* Får vel bare prise oss lykkelig over at heller ikke denne gangen var noen i faresonen da det skjedde. Pust!

Ikke verdens enkleste sak å få i hus 3-4 bæreposer med handlevarer, 2 skolesekker, bærbar PC osv, men med god hjelp fra Maren så gikk jo det også. :D

Nå skal jeg diske opp med litt Tacos til fredagskosen, for den må vi ha uansett, ikke sant?

Noen som lurer på hva vi skal gjøre i helgen…???

GOD HELG!!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha! Nå ler jeg godt!! Godt det ikke bare er VI som har snømengder!! Men vi har heldigvis fått måka unna en del. ... Pappa var her forrige uke og tok et skippertak med fresen. Det er ikke overalt jeg rekker og komme meg med fresen når jeg er alene med ungene. Så nå er det temmelig rydda for snø rundt huset..:)
KOS DERE MED TACOS! SKULLE VÆRT OG SMAKA......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails