mandag 2. mars 2009

Støvtrekk, stoffposer og utfordring

Det ble ork til et støvtrekk til symaskinen i kveld, så nå slipper maskinen å stå der å støve ned mellom hver bruk. Har ikke brukt mønster, så jeg var litt spent på om det ble stort nok. Gikk bra det! :D Søt, småblomstret voksduk. (Minner meg igrunn om noe gammelt fra 60-70-tallet. Mangler bare Respatexbordet… :P )
IMG_3557IMG_3559 

Sydde også et par stoffposer etter oppskrift fra videoen til Ida i Put it in a box. Syns de blei litt søte de også, da. Vet ikke helt hva jeg skal bruke de til ennå, men jeg finner vel på noe? Morsomme å sy i hvertfall når det går så fort å gjøre det. :D
IMG_3562

Så over til en artig utfordring jeg fant inne hos Linda Gjerdes hjem:

Skriv "(navnet ditt) er" i gåseøyne i søkefeltet til Google (f.eks. "Stina er"). De 10 første sitatene Google kommer med, er de som gjelder!

Dette ble mitt resultat:
1) Hilde er tøff! (Selvfølgelig!! Hehe!!)
2) Hilde er en yngre (dansk) form av kvinnenavnet Hilda, som igjen er en norsk ... Hilde er også et svensk mannsnavn, men svært sjeldent. ...
3) Hilde er i Bergen!
4) Hilde er tilbake i Estland! (
5) Hilde er i rute til junior-VM.
(Bedre sent enn aldri! :P)
6) Hilde er logget inn nå.
7) HILDE er en Bavaria 42 Cruiser som 30. juni i år legger ut på forskningtokt med skipper Finn og styrmann Reidun ombord.
8) Hilde er den moromannen han blir fremstilt som.
(Mann?? Jeg?? Nope!!)
9) Hilde er datter av forfatter og skuespiller Klaus Hagerup.
(Og jeg som alltid har trodd at det var Johan som var pappa’n min.)
10) Hilde er reservoaringeniør med doktorgrad i matematikk.
(Hva i all verden er nå det, da??)

Blir visst ikke mer morro enn man lager sjøl!! Hihi!

Nå er det natta!! Klemz!!

Good Night

2 kommentarer:

Anonym sa...

*Thi-hi* kjekt at du er i rute til mesterskapet, da!!
Både stoffposene og symaskintrekket var megasøte:o)
Håper du får en fin onsdag

-klem-

Solveig sa...

Så flink du er med symaskina da:)
Likte godt stoffene du hadde valgt;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails