søndag 1. mars 2009

Sy- og hobbykroken min

IMG_3555 Som jeg tidligere skrev i dette innlegget har jeg fått laget en liten sy- og hobbykrok på Marens gamle rom. Var innom Ikea en tur på fredag ettermiddag og da kjøpte jeg bl.a. med en Billy vegghylle til å ha på veggen over skrivebordet. Jan har akkurat montert den opp og jeg har såvidt begynt å “flytte inn” i den. Foreløpig bare med noen søte Tilda-bokser jeg kjøpte på Panduro for en tid siden, men det kommer nok mer etterhvert. Skal bli deilig å ha en egen plass hvor jeg kan sysle litt.  Lettere å ta i bruk symaskinen også når den står framme og er tilgjengelig med en gang. PC-bordet (som jeg ikke bruker når jeg blogger – haha!) er plassert på veggen 90 grader fra sy-/hobbybordet mitt (kan så vidt se litt av det nederst til venstre i bildet) så nå kan vi sysle flere med vårt på samme rom. Skal bli koselig det og! :D

Mer fra rommet kommer etterhvert som det blir bloggbart. Hihi!

Nå skal jeg lenke meg til godstolen igjen med strikkebestillingen min (har akkurat sett Himmelblå) og ta det med ro resten av kvelden. Har blitt sylte forkjøla og bør nok roe ned litt hvis det skal  bli noen arbeidsdag på meg i morgen. (Hjalp ikke akkurat på formen å stå ute på torget å fryse igår, men pytt’sann… Litt må man da ofre…)

Ønsker alle ei fantastisk uke!

1 kommentar:

Bergheim sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Sy- og hobbykrok planla jeg for et år siden, men først måtte jeg kjøpe meg en symaskin. Verken symaskinen eller sykroken er i boks. Rommet jeg skulle bruke er opptatt av hunder. men men, kanskje en gang...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails