mandag 27. april 2009

Nye dukkeklær til Babyborn

1118 1119
1120 1121

Min mor er også en ivrig strikker av dukkeklær og det hun strikker “donerer” hun til meg for salg. Nylig kom denne ladningen ramlende i fanget mitt. :) (Snille mamma’n min!)

Alle modellene er strikket i Superwash-garn og kan vaskes i maskin på 40 gr. uten skyllemiddel.  Størrelsen er tilpasset Babyborn eller andre dukker i samme størrelse (40-45 cm). Settene ligger for salg på
finn.no og på min hjemmeside
www.mamut.net/hobbymix(Sko og sokker medfølger ikke.)

2 kommentarer:

Nunne sa...

Å, jasssså, det er DER du har det fra...mor din.??
Ja, skjønte jeg det ikke, det var arv! Fine produkter. Hils din mamma og si at jeg har også et fang. Og jeg ville ALDRI funnet på å SELGE ting ho hadde slengt i fanget mitt :)))
God natt, frue. Håper strikkepinnene hviler, de også, nå!

Rådyrveien sa...

Kjære Nunne!
Min mor har strikket disse til meg nettopp for at jeg SKAL selge dem. Hun har faktisk mast på meg en stund om at jeg måtte se å få lagt de ut på nett.
Ellers ville jeg jo selvfølgelig aldri gjort det, vet du! ;)
Klemz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails