mandag 13. april 2009

Nytt medlem i tallerkenhylleklubben…

Nå er endelig tallerkenhylla ferdig malt og hengt opp på kjøkkenveggen. Den er malt i fargen latte, akkurat som framskapet og resten av kjøkkeninnredningen.
I hylla har jeg plassert 3 keramikkfat laget av Jans kusine, Marianne Valkner, som er keramiker. Har også ett gammelt fat fra Porgrund Porselen som jeg har arvet etter min mormor. På krokene har jeg hengt noen gamle kjøkkenredskaper også arvet etter mormor. Synes det mangler litt stæsj i den ennå, men det får komme etterhvert. Litt koselig å få den på plass uansett.
Glemte selvfølgelig å ta førbilde, men alle kan vel tenke seg hvordan den så ut; ubehandlet, gulnet furu…. :P
  IMG_3778IMG_3779

Signatur

2 kommentarer:

Solveig sa...

Heisann:)
Håper dere har hatt ei riktig fin og koslig påske!!
Så lekker tallerkenhylle:)
Den ligner litt på min,bare at din har kroker, noe som er mye finere;)
Så fine fat hun har laget da! Gøy med en keramiker i familien;)
Ble riktig så koslig på kjøkkenet nå da.

HA en super siste fri dag;)

LIVS LYST sa...

Å det er så koselig med sånn tallerkenhylle. Jeg har en jeg også, på loftet.... For jeg har ikke plass på veggene her..... Skulle så gjerne!! De er jo så fine og kan pyntes med mye fint. Du har jo gjort det.

Ha en fin dag.
Hilsen Ljo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails