fredag 5. desember 2008

Dagens lille - Blondiner og varmepumper

I fjor installerte jeg varmepumpe og denne uken ringte en mann fra firmaet som installerte den. Han påpekte at de hadde gjort jobben for ett helt år siden, men enda ikke fått betalt.

Ok, bare fordi jeg er blond, betyr ikke det at jeg automatisk er dum... Så jeg fortalte denne fyren hva hans snakkesalige selger sa for ett år siden, nemlig at etter ett år så har pumpen betalt seg selv.

Og, HALLO! Det har gått ett år nå!!!

Det ble HELT stille i den andre enden, så jeg la på.

Han ringte ikke opp igjen så han følte seg nok skikkelig dum!

GOD HELG ALLE SAMMEN!

7 kommentarer:

Anonym sa...

hehe genialt !!!!

eve

Synnøve sa...

Hehe:))))

Så fint advendtsteken din er:))

Ha ei fin helg

Anonym sa...

Nei nå fikk jeg meg en god latter!!!
Men pumpa er forresten genial! Vi fikk vår installert for to uker siden.

Mormor sa...

Jeg har hørt den før, men jeg lo like godt denne gangen. Ha en fin helg !

Turid sa...

Den var ikke verst!!
Ei god advents helg til deg og dine.

Anita sa...

Den var faktisk veldig morsom!! hihhihihihihihi! Takk for latteren, nå skal jeg lese den for mannen! KLemmer fra Anita!

Solveig sa...

Hei:)
Hehe, her må jeg le meg ihjel!!
Du har humor:)

Har noe til deg inne hos meg;)

Jeg har prøvd alt av medisiner og behandlinger i 7 år nå.
Legene kan ikke gjøre noe for meg.
Så jeg prøver å gjøre det beste ut av det:)

Ønsker deg ei super ny uke!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails