torsdag 28. mai 2009

Sånn skal det gjøres….

Hvordan man får politiet til å komme når man trenger dem.........
clip_image002En mann fra Hosle i Bærum var på vei for å legge seg da hans kone sa han hadde glemt å slå av lyset i garasjen.
Garasjen lå i tilknytning til huset og mannen åpnet bakdøren for å gå og slukke, men oppdaget plutselig at det var folk der inne som holdt på å forsyne seg av noen av hans ting.
Han ringte politiet, som spurte om noen hadde kommet seg inn i huset.
Han sa nei. Politiet svarte at alle politibilene var opptatt og rådet ham derfor til å låse alle dører, så skulle de sende en bil når det ble noen ledig.
OK, sa mannen, la på røret og telte til tretti. Da ringte han politiet igjen. "Hei, jeg ringte nettopp om at det var noen som stjeler fra min garasje. Nå behøver dere ikke komme, for jeg har skutt dem…"
Så la han på.
I løpet av få minutter var 6 politibiler, et helikopter, en brannbil og to ambulanser på plass. De tok tyvene på fersk gjerning.
En av politimennene gikk bort til mannen og sa, "Jeg synes du sa at du hadde skutt dem...?"
Mannen svarte: "- og jeg synes du sa at dere ikke hadde noen ledige biler..."
Signatur

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails