torsdag 22. januar 2009

PC-brukeres samtaler med Support…

        Det er lett å misforstå hverandre!
@
Supporten: Hva kan jeg hjelp deg med?
Kunden: Jeg holder på å skrive min første mail og jeg har skrevet bokstaven a, men hva skal jeg gjøre for å få til den lille sirkelen rundt?
Supporten: Er markøren fortsatt der?
Kunden: Nei, jeg er alene her…
----------------------------------------------------------
Og neste kunde kunne ikke koble seg til nettverket.
*****
Supporten: Er du sikker på at du har skrevet riktig passord?
Kunden: Ja, jeg så på da kollegaen min logget seg inn.
Supporten: Kan du si meg hva passordet var?
Kunden: Det var fem små stjerner…
----------------------------------------------------------
Supporten: Nå skal vi se hvordan ditt system ser ut, klikk på 'min datamaskin'
Kunden: Men hvordan skal jeg kunne gjøre det herfra…?
----------------------------------------------------------
Kunden til Hewlett Packardsupporten: Min laserskriver fungerer ikke.
Supporten: Hvilken modell har du?
Kunden: Det er en Hewlett Packard.
Supporten: Jo, jeg forstår det. Er det en svarthvit skriver?
Kunden: Nei, den er beige…
----------------------------------------------------------
Kunden till Tele2supporten: Jeg har kjøpt internett og trenger hjelp.
Supporten: Ok, hvor langt har du kommet i installasjonen?
Kunden: Jeg har pakket opp internettet fra esken.
Supporten: Ok, har du koblet til alle kabler og slått på datamaskinen?
Kunden: Slått på datamaskinen? Jeg har ingen datamaskin, jeg har kjøpt internett…
-----------------------------------------------------
Kunden: Datamaskinen henger seg opp.
Supporten Har du mange vinduer oppe?
Kunden: Nei, men døren står litt på gløtt...

PC-frustrert

Iiiihaaa!! Praktisk talt helg, folkens!! :D

2 kommentarer:

Unknown sa...

Fniis, her var det mange gode!!
Ynskjer deg ein finfin fredag:0)
Klem

Anita sa...

Disse er morsomme;o)

God helg,

klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails