onsdag 4. mars 2009

Onsdagsrenn

Bilde108 Nå har vi akkurat kommet hjem fra Evens  Onsdagsrenn på skistadion. Det er KIL som arrangerer dette hvert år over 8 onsdager i ferbruar og mars. Til sammen er det vel mer enn 600 barn og unge (for det meste fra vår bydel) som deltar i de aldersfordelte rennene. I skrivende øyeblikk er Maren på vei til sitt renn. Skulle gjerne vært der og sett, men Jan er på møte på skolen i kveld, så jeg måtte nesten dra hjem med Even så han får lagt Bilde109seg. Maren sitter derfor på med pappan til venninna si. Glemte å ta med meg kamera så det ble dessverre bare elendige mobilbilder, men det får duge. Neste onsdag er siste renn for denne vinteren med premieutdeling etterpå. Gøy for ungene å “vinne” flott premie når de har vært så flinke.

Dagens “premie” var selvfølgelig vaffel til vår flinke skigutt. :D
Bilde111 Bilde110

1 kommentar:

Minmill sa...

Hei, og takk for koselig kommentar i bloggen min. Så du bor i Rådyrveien. Vi har ei gate i Kristiansand som heter det, men ved nærmere øyesyn så jeg du er bosatt i Drammen. Litt langt herfra det.
Du har en koselig blogg. Måtte jo bla meg litt nedover når jeg først var i gang.
Ønsker deg en fin kveld. Hilsen Minmill

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails