mandag 10. august 2009

Frøken Tilda Polkadott – Hilde gjør ting hun ikke kan…

Har forsøkt meg igjen…kort versjon. Må jo innrømme at denne blei litt bedre, men er ikke helt fornøyd med resultatet. Tar likevel sjansen på å vise dere Frøken Tilda Polkadott. (Hun er i hvertfall ikke så likblek som Tilda-Gjertrud.) Maren bestilte en for å ha på rommet og da måtte den ha klær i rødt og hvitt for å matche.
page Har lyst til å prøve meg på en Tilda kanin eller Maileg kanin også, men har ikke mønster på disse. Noen som har og som kan tenke seg å dele med meg?
Signatur

2 kommentarer:

Ida sa...

Heihei :-)

Ting du ikke kan.. ? Hva var det da? For i såfal gikk jeg glipp av det !! Så FIN frk tilda polkadott er :-) NYDELIG!

Koselig at du er med i konkurransen!

Lykke til i jakten på kaninen :-)

Klem

vivian sa...

Takk for kjempe koselig hilsen inne hos meg. Og ja nå fikk jeg oppdage deg. Koselig blogg du har.

Det er jammen ikke lett og sy disse tilda dukkene, men det er VELDIG gøy. Har prøvd meg på noen jeg å! :-) Er enig med deg at den ene var vel hvit i skinnet! hehe lol.... ;-) Men hvis du legger den i kaldt tevann en stund(uten klær) skal den få litt mer farge har jeg hørt!

Og ja hvit Ektorp sofa kommer ALDRI inn i våres hus, men den er ganske så snadder i mørk grå/svart!

Vi BLOGGES -vivian ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails