onsdag 19. august 2009

Nytt skoleår

page

Idag startet skolene hos oss og vi er alle innhentet av hverdagen igjen. Maren har begynt i 6. og Even i 2. klasse.

Nå har vi akkurat kommet tilbake fra spilleoppdrag med korpset. De har spilt for 1. klassene på 2 av skolene her i bydelen og om ca. 20 minutter haster to av oss videre til neste aktivitet – Semesteråpning på kulturskolen.

Takk for at du stakk innom og ha en flott kveld!
Signatur

PS.
Vet det er noen som er innom siden min, men som sjelden eller aldri gir lyd fra seg i kommentarfeltet. Hyggelig om også DU tok deg tid til det… Jeg lover å ikke bite… Hehe! :P

5 kommentarer:

http://kalimerablogg.blogspot.com/ sa...

Akk ja, der tok hverdagen dere og... men egentlig godt å komme tilbake til normalen igjen.
Ha ein strålande dag!

Photo-Me-Life sa...

Ja det er et under om jeg får tilbake alle bildene mine så lang tid etterpå:) Jeg føler jeg er i en nokså god steam om dagen så jeg seiler bare med så lenge den varer.

Her starter skolen i morgen kl 09 sharp, tiden går så fort, man vet vel ikke ordet av det før de er store så det er bare å ta vare på hver dag.

aase sa...

Tida flyr avsted ja Hilde!! Her er det 2. og 5. klasse!! Godt at bare barna blir eldre og ikke vi.....hihi!

Solrosa sa...

Takk for hyggelig melding! Fin blogg du har!

Solrosa

Fru Luna sa...

Håper skolestarten har gått bra for begge to og lykke til videre med baderomsprosjektet!
God Helg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails