torsdag 6. august 2009

Vær hilset, Jordboer! – Hilde gjør ting hun ikke kan…

Har gjort noen tapre forsøk ved symaskinen i kveld, så hils på min egenproduserte Alien
Dette skulle liksom være et tappert forsøk på en Tilda, men uten hudfarget stoff og absolutt første forsøk har vi, etter masse latter og moro her, kommet fram til at det bare være en Alien – en Tilda Alien.  *ler* :D

I morgen kveld skal jeg prøve å gi den litt hår og kanskje en kjole. Mon tro hvordan den blir seende ut da…??

To be continued…

Nå er det natta!
Signatur

3 kommentarer:

kalimerablogg sa...

Den var jo litt kul da *humrer*
Skal bli spennende å se slutt resultatet.
Ha en herlig dag.
Hilsen Helen

Anonym sa...

God morgen!
Og tusen takk for hjelp med strikketøyet mitt. Det går bare veeeldig i slow motion her om dagen. Smart ide du hadde med å spenne det ut og dampe det. Det skal jeg søren meg gjøre.
Synes alien Tilda ble kul jeg;) Har et par av de Tildabøkene, men har fremdeles ikke turt å prøve meg på en. Har de fått noe hår og kjole enda da?:)
Ha en flott helg. Håper været hos deg er like fint som hos meg:)

Anita sa...

Tilda er kul, gleder meg til å følge "utviklingen" hennes;).
Håper du har det bra der oppe på Konnerud, var der (på jobb) 3 dager i forrige uke. I morgen er det på'n igjen.

klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails