tirsdag 18. november 2008

Julen inntar Rådyrveien

Måtte reise litt tidligere hjem fra jobb idag fordi Maren ringte og hadde så skrekkelig vondt i hodet. Hun var da akkurat ferdig på skolen, men orket ikke å gå hjemover. Da vi var nesten hjemme måtte hun ut av bilen i full fart og kaste opp bare ca 50 m fra huset vårt. Siden har hun ligget på sofaen og for det meste sovet. Stakkars!

Siden jeg da var hjemme mens det ennå var dagslys og fint vær, benyttet jeg sjansen til å vaske kjøkkenvinduet både innvendig og utvendig. Fysj! Det var visst en stund siden det var tatt....hehe! :O.

Benyttet samtidig anledningen til å stryke og henge opp julegardinene så nå er det gjort. Herlig!

Hvis jeg får tid i kveld skal jeg sy noen røde hjerter som skal pryde framskapet på kjøkkenet.

GOD TIRSDAGSKVELD!

4 kommentarer:

Anonym sa...

takk for besøke og ha en fin kveld

Anonym sa...

Hei!!

Gleder meg til jula! Kjenner julestemnina sige innpå når jeg ser bildene dine....:)

God bedring i huset....!!

Torilpia sa...

Så fine de hjertene var .. har ikke helt taket på å sy hjerter på maskin jeg .. blir best for hånd har jeg funnet ut .. :o)

Herlig rødfarge :o)

Kos deg med juleforberedelser!!

Solveig sa...

Så koslig det ble på kjøkkenet hos deg da:)
Håper det går bedre med jenta di! Hørtes ikke bra ut:S

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails