torsdag 13. november 2008

Litt førjulsshopping

Var med Maren til reguleringstannlegen idag. Etterpå hadde vi noen ærend i forbindelse med bursdagselskapet som Even og Espen skal ha sammen på lørdag. (De er "Filletvillinger" og går i samme klasse.) På vår lille runde snublet jeg over disse søte, små soppetassene i en tilbudskurv utenfor Christine Tekstil og Brukskunst. Syns de var så søte at de bare måtte få være med hjem. :)


Har også kjøpt mine første svibler for i år idag. Hadde egentlig tenkt å ha de i den hvite potten jeg kjøpte på loppis, men selvfølgelig var de for store til det. Arg...!! Dermed bar det ut i boden for å finne fram julesvibelpottene jeg kjøpte i fjor. Syns de er ganske søte de også, men litt vel julete ennå, kanskje? Jaja, det er jo bare drøye 2 uker til advent, da så det får gå.. Hihi!


Den i midten blir hvit og de to andre blir røde. Har ikke fått tak i røde tidligere år så det skal bli spennende å se åssen de blir. De kommer i hvertfall til å lukte herlig når de bare kommer fram, tenker jeg!

3 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Hvor lang tid bruker slike på å komme frem da?

Solveig sa...

Hei hei:)
Så flotte blomster du har fått deg, pottene var kjempe fine og.

Gikk det bra hos tannlegen da?
Enda et selskap!?
Du står på:)

Ja du, rosa servietter! Det har jeg ikke tenkt på engang, takk for det:) Ja jeg er veldig heldig med min svigermor, hun er faktisk min beste venninde:) Og vi er helt like, så jeg sier at hun er en 20 år gamlere versjon av meg selv! Kjempe koslig.

Ja det blir vell kanskje slik når det svigermor er 79 år ja:) Men så lenge de er snille og gode så;)

Vet du hva, det etasjefatet er fra Skeidar,og kostet kun 199kr!!
Det synes jeg er billig:)
Fint til jul med julekjeks osv.

Hm, det var det!
Kanskje det bare er Green Gate feberen og ikke det du virkelig vil ha ja.. Du får tenke litt på det da;) Du vet jo hvor du finner det nå:)

Ønsker deg ei super helg!
Og enda et flott selskap;)

Anonym sa...

Takk for at du vil være med i trekningen av julekiltet den 27'ende! Lykke til!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails