søndag 5. juli 2009

Grytekluter og dukketeppe i bestemorsruter

IMG_4066 Med inspirasjon fra Idékroken har jeg strikket et par grytekluter i limegrønt, rosa og hvitt. Syns de ble ganske så søte. De passer ikke akkurat inn i fargene på kjøkkenet mitt slik det er nå, men kanskje senere? Ellers ender de vel opp som gave eller salgsobjekt, tenker jeg.

IMG_4067
Har også heklet et dukketeppe i bestemorsruter. Fargene er de samme som i gryteklutene og jeg har brukt Tuva helårsgarn (100% bomull) som kan vaskes på 40 grader i vaskemaskin. Målene er 47 x 47 cm.


Teppet ligger for salg på min hjemmeside
www.mamut.net/hobbymix.
Pris kr 250,- inkl. frakt.

I natt var det et h… uvær her. Noen hadde virkelig åpnet den STOOORE vannkrana og Tor (han med hammer’n, du vet) var middels talt ILSINT!! Litt av en kontrast til igår med strålende sol hele dagen og over 30 varme i skyggen. Fikk besøk til middag av mine foreldre og broder’n med familie og vi satt ute på terrassen til kl 01:00 i natt med ennå et parogtjue varmegrader. Da begynte det å smådryppe litt, så vi avsluttet kvelden og trakk innomhus.

Det har regnet godt i hele dag også, men Tor har heldigvis blitt i bedre humør! :D

Fortsatt GOD SØND
AG!
Signatur

1 kommentar:

Kalimera's blogg sa...

Så flink du er, virkelig! Jeg vet omtrent ikke hva en synål er engang...hehe.
Om Tor med hammeren var hos dere i natt, ja så besøkte han oss grundig i dag! Var ikke høy i hatten da gitt.
Ha en fin kveld. Hilsen Helen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails