tirsdag 7. juli 2009

Test2

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha... Ser du tester med mobilen her! Har ei venninne som blogger med mobilen men kvaliteten på bildene er jo nokså labre. Syns ikke det var helt det samme.
Men jeg har ikke sjekka den nye mobilens egenskaper ennå. Jeg bare plukka den ut fra ei lang liste med andre SE. Så jeg vet faktisk ikke helt hvordan den ser ut heller.. Blir jo spennende!..
Lykke til videre!

Rådyrveien sa...

SCARY!!
Dette innlegget har visst kommet seg inn UTEN min hjelp!! Hva skjer??

Nunne sa...

Dere tester og tester, og kjøper den ene dyre mobilen etter den andre... og her sitter jeg med min gamle Nokia 6020 og er såååå fornøyd att.
Den sendte nesten 40 tusen sms i 2008 og noen få mer i 2007... men BLOGGING, nei, det kan den nok ikke.
Likevel er jeg glad i den!
Klem! Håper du er litt nedkjølt?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails